Педагогічні ради ЗДО № 16
на 2019/2020 навчальний рік
№ | Зміст роботи | Термін проведення | відповідальні | Примітка про виконання |
1 | Про пріоритетні напрямки та завдання діяльності педагогічного колективу ЗДО№16 на 2019/2020 навчальний рік | 30.08.2019 | ||
1. Обговорення Листа МОН України № 1/9-419 від 02.07.2019 року «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році» | завідувач Цимбаліст О.О. | |||
2. Результативність проведення оздоровчої роботи ЗДО №16 педагогами та медичними працівниками у літній період. | методист Губанова І.В. сестра медична старша Друзь К.В. | |||
3. Обговорення, корегування та затвердження «Річного плану роботи ЗДО № 16 на 2019/2020 навчальний рік» | завідувач Цимбаліст О.О. | |||
4. Аналітична довідка. Результативність оперативно-оглядового контролю щодо підготовки вікових груп до нового навчального року. | методист Губанова І.В. | |||
2 | Підвищення фахової компетентності та профілактика професійного вигорання педагогів | 18.11.2019 | ||
1. Виконання рішень попередньої педради | завідувач | |||
2. Особистість педагога у вимірі запитів ХХІ | завідувач | |||
3.Сутність професійної компетентності вихователів ЗДО | методист | |||
4. Професійний імідж вихователя закладу дошкільної освіти | вихователь Чухлата Н.М. | |||
5. Портфоліо як індивідуальна траєкторія професійного зростання педагога ЗДО | вихователь Семененко Н.В. | |||
6. Синдром «емоційного» та «професійного» вигорання,фактори, що сприяють виникненню професійних стресів. | психолог Балаба О.І. | |||
7. Запобігання розвитку синдрому емоційного та професійного вигорання | психолог Балаба О.І. | |||
1.Аналіз стану роботи з пізнавального розвитку в дошкільних групах | методист | |||
№ | Зміст роботи | Термін проведення | відповідальні | Примітка про виконання |
3 | Підвищення якості роботи щодо звукової культури мовлення та розвитку дрібної моторики рук | 17.02.2020 | ||
1. Виконання рішень попередньої педради. | завідувач | |||
2. Звукова культура мовлення дошкільників | методист | |||
3. Методи і прийоми виховання звукової культури мовлення дітей | вихователь Фатєєва Я.А. | |||
4. Дидактична гра як засіб формування звукової культури мовлення | вихователь | |||
5. Співпраця вчителя-логопеда та вихователя під час проведення корекційної роботи. | логопед Бондаренко Л.І. | |||
6. Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку | вихователь Сідаш О.С. | |||
7. Розвиток дрібної моторики рук у дітей з вадами мови | Асистент вих-ля Семенова О.М. | |||
8. Аналіз стану освітньої роботи з формування звукової культури мовлення вусіх вікових групах | методист | |||
4. | Підведення підсумків освітньої роботи ЗДО № 16 за 2019/2020 н.р. | 29.05.2020 | ||
1. Виконання рішень попередньої педради | завідувач | |||
2. Аналіз роботи педагогічного колективу у 2019/2020 н. р. | ||||
3. Результативність проведення моніторингу рівня оволодіння освітніми завданнями дітьми старших груп та їх готовності до навчання у школі. | методист | |||
4. Результативність роботи за програмою виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина» | методист | |||
5. Затвердження комплексу медико -педагогічних заходів щодо організації оздоровчо – профілактичної роботи у літній період. | Старша медична сестра Друзь К.В. | |||
6. Затвердження плану роботи з дітьми та батьками з попередження побутового та дорожньо - транспортного травматизму у літній період. | методист |
Коментарi